Lancering nieuw parfum Yves Saint Laurent - AEC
17205
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-17205,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Lancering nieuw parfum Yves Saint Laurent

Lancering nieuw parfum Yves Saint Laurent

Categorie
B2B, Showcase
Over dit project

L’Oréal Duitsland zocht een geschikte polyvalente eventlocatie voor de lancering van hun nieuwe geur voor YSL.
Gezien de organisatie in Duitse handen lag, was vooral heel snel duidelijk dat het AEC team hen kon bijstaan met niet enkel de naakte huur van de locatie.
Al snel speelde het “one point of contact” een belangrijke rol voor het binnenhalen van het project. Alle behoeften werden ons door de klant doorgegeven en wij zochten in België naar de juiste leveranciers en fungeerde steeds als tussenpersoon.
Het event had na enkele weken de vorm gekregen zoals de klant het voor ogen had. Het moest vooral een losse sfeer zijn, lekker eten, maar vooral een spetterende party na het officiële gedeelte.
Het mocht geen traditionele theatersetting zijn. Lounge kubussen, krukken, trendy en design stoelen en liefst alles door elkaar geplaatst. De presentatie was met veel muziek en vooral kort en krachtig! Dit wordt DE nieuwe geur van YSL voor het najaar van 2017!
Afsluiten deden we met een spetterende party met onze huisdj in de kleine zaal. Ondertussen konden de gasten tijdelijke tatoos laten zetten in onze lobbyruimte en vloeide de gepersonalliseerde cocktails en streetfoodgerechtjes rijkelijk.
Doelstelling om de medewerkers de baan op te sturen met de nodige enthousiasme was geslaagd!